Islandshästryttare
Trådstartare
Jag har en pocketbook och till den har jag fått en sladd för att föra över filer mellan dator och plattan när jag lånar eller köper böcker. När man sätter i sladden så ska man få upp ett val att antigen välja datorlänk (för överföring) eller ladda för att ladda plattan. Men väldigt ofta så sätter min läsplatta på sig istället för att ge mig de två valen, kan få försöka upp 8-9 gånger innan jag får upp valen så jag kan föra över filen. Det har ingen betydelse om jag sätter i sladden i läsplattan eller datorn först jag får ändå samma problem
Ska också gå att föra över filer trådlöst men tyvärr har aldrig min dator hittat läsplattan för trådlös överföring via bluetooth, alla andra apparater på bluetooth som t.ex. min mobil hittar datorn. Nån som har haft nåt liknande problem och har några tips?
Ska också gå att föra över filer trådlöst men tyvärr har aldrig min dator hittat läsplattan för trådlös överföring via bluetooth, alla andra apparater på bluetooth som t.ex. min mobil hittar datorn. Nån som har haft nåt liknande problem och har några tips?