Prisvärda träningstights?

Fibusen

Trådstartare
Jag är lite smått beroende av dessa! Jobbar i dom, motionerar i dom, lever i dom. :p

Skulle behöva utöka garderoben med ett par, tre stycken, och kan inte betala 500+ per styck då jag är lite småfattig.

Vilka märken ska jag kika på? Vill ha dom lite tjockare/styvare som inte blir sladdriga. Gärna lite högre midja/kant upptill.

Vad använder ni?

Jag är lite smått beroende av dessa! Jobbar i dom, motionerar i dom, lever i dom. :p

Skulle behöva utöka garderoben med ett par, tre stycken, och kan inte betala 500+ per styck då jag är lite småfattig.

Vilka märken ska jag kika på? Vill ha dom lite tjockare/styvare som inte blir sladdriga. Gärna lite högre midja/kant upptill.

Vad använder ni?

Jag brukar köpa HMs sömlösa modeller, dom som är lite tjockare i materialet och sjukt bekväma. Köpte 5 par av samma sort för något år sedan och dom är fortfarande som nya. Men dom verkar sälja slut snabbt så man får hålla utkik när dom dyker upp på hemsidan.

H&Ms är faktiskt både billiga och riktigt bra. Köpte de hela tiden förr (2012-2013) numera kör jag dyrare men ska nog sluta med det för H&Ms är faktiskt bättre.

H&Ms är faktiskt både billiga och riktigt bra. Köpte de hela tiden förr (2012-2013) numera kör jag dyrare men ska nog sluta med det för H&Ms är faktiskt bättre.

Tycker mina dyra bara går sönder direkt? Misshandlar mina från HM och dom håller verkligen hur bra som helst.

Jag har ett par från hm, men dom är tunnare, och lite glansiga, tycker dom tappar formen efter några timmar... Dom kanske har fler i andra material, får kika in där en sväng!

Hade ett par från Cubus som jag älskade, lite hårdare och styvare i materialet med högre midja som gick utmärkt att gömma valkarna i. :angel::p Vill köra igång med mina pw nu när våren äntligen verkar vara på väg på riktigt och behöver lite nytt så mina gamla kan börja gå under ”jobbkläder”. Jobbar som personlig assistent, och dom är helt underbara att ha på jobbet, man kan röra sig smidigt, dom sitter där dom sitter, och man blir inte för varm. :bow:

Vad använder ni?

Jag gillar Kari Traa även om de är små i storlekarna. Det är ofta erbjudande på dem och går dessutom att hitta billigt på Tradera.

Tycker mina dyra bara går sönder direkt? Misshandlar mina från HM och dom håller verkligen hur bra som helst.

Ja eller blir noppiga! Hatar noppiga tights. Hm tightsen har faktiskt aldrig blivit det. Sålde av alla när jag bytte till dyrare märken men ska nog köpa 1-2 par hm igen för dyrare var verkligen inte bättre.

Jag gillar Newbodys svarta. Bred linning och kostar 150 kr. Har ett par som är säkert 4-5 år gamla och blev sladdriga först efter 3 år. Vet ej hur de nya är i hållbarhet, har provat morsans och de känns lika bortsett från att se är mindre i stl...

Jag har två par Blacc från Sportamore, passade på när de hade 50% rabatt. Har inget att klaga på där.

Pierre Robert har förresten några sköna! Kostar typ 249kr och har hög midja och känns typ exakt som mina gymshark bara att de kostar en tredjedel.

Jag har ett flertal tights (och andra träningskläder) från Blacc som jag köpt på Sportamore. Köper i princip alltid på rea och då går det helt klart att hitta riktigt billiga tights! Allt det jag har från Blacc (några tights, ett eller två par shorts samt en jacka) har varit bekvämt och verkar ha bra kvalitet också. Har inte använt de kläderna så mycket senaste tiden eftersom jag istället bott i friluftsbyxor och linne, men ja, jag kommer nog hitta tillbaka till tightsen nu när det blir varmare igen.

Har även tights från KappAhl som varit billiga och mycket bra, men ja, Blacc är nog något bättre. De från KappAhl köpte jag förut enbart för att de var så fina :D

Blev taggad när jag såg tipsen om Pierre Robert, vill ha något sömlöst i den stilen - men det fanns ju inga svarta :( Vet att HM ibland har bra sömlösa, men de säljer också slut fort i svart. Är några av era andra tips här just sömlösa? Vill komma undan så billigt som möjligt med ett par svarta, hellånga (eller möjligtvis 7/8) sömlösa tights.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka