Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej. På min dator kommer det upp en äcklig massa porreklam hela tiden när jag är på nätet, varför gör det så och kan man göra nåt för att få slut på eländet.
MVH Mari
Du har antagligen någon form av adware/spyware dvs små program man kan få hem när man surfar som antingen samlar information om vilka sidor man besöker eller, som det du tycks ha drabbats av, visar reklam.
Ta hem adaware och kör en koll, det hittar och tar bort det mesta i den vägen Adaware
Skola & Jobb
Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Hundavel & Ras Jag har nog bara träffat en, kanske två, merle som faktiskt var arbetande vallhundar från arbetskennlar. I andra ord, väldigt ovanligt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.