ponnyhingstar?

hillsgard

Trådstartare
ngn som vet vilka ponnyhingstar som finns i mitten av landet?

nagon som har nagra forslag pa dressyrponnyhingst till en ponny 130 hog e.colando- fursio II-Welsh mamma?

vill sikta mot D-ponny med avkomman.

Tacksam for svar da google inte ger mig dem!

Sv: ponnyhingstar?

Sista helgen i mars (27-29) är det hingstpremiering på Grevagården, Skövde. Då visas svensk ridponny, new forest och connemarahingstar från hela landet. Totalt säkert ca 40-50 hingstar. ASRP:s anmälda hingstar kan du se här: www.asrp.se Troligen har även new forest och connemara sina anmälda hingstar på respektive hemsida. Titta även på de som är hoppstammande då det finns mycket goda gångarter även där. Tycker man det är för mkt med tre dgr ges kritk på söndag em, vanligen.

I Sundsvall finns Speyksbosch Diablo fram till början av maj.Sedan går han ner till station i Kalmar. Han är en mindre D-ponny som rör sig fantastiskt!

hingsten valdo är en riktigt trevlig hingst att titta på finns i södermanland (tror jag)

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 269
Senast: Raderad medlem 120709
·
Fritid Eller den regelbundna ledighet du har, beroende pa jobbschema? Jag ar nyfiken da jag nastan varje helg brottas mellan att vilja gora sa...
2
Svar
24
· Visningar
2 403
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 391
Senast: Inglorion
·
Trav Vi har borjat prata lite lost om att flytta hem till sverige nan gang i framtiden (shhh, sag inget till mamma!). Har nagon liten drom om...
Svar
1
· Visningar
1 283
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Snabbmat?
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur