Pollenallergi nu?

kolblakkur

Trådstartare
Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots årstiden?

Bor i norra Småland och har haft vansinniga serienysningar sista tiden och näsan rinner konstant :meh:

Japp, jag å en annan släkting, äter tabletter hela året, även på vintern. Pollen kan även komma med vinden från andra länder och påverka oss, sa iaf en läkare till mig ^^ Låter inte helt orimligt iaf om det är lite nederbörd i en period ☺️ plus, hösten är ju ovanligt mild så kanske är mer kvar i luften än andra år? Går väl lite upp och ner beroende hur naturen beter sig.

Något är det iaf! Genomtäppt och nysig.. 😒

Äter tabletter året om men det biter inte riktigt på pollen. 😅

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
476
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på...
Svar
15
· Visningar
620
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog...
2
Svar
26
· Visningar
1 995
Senast: warg
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka