Pollenallergi nu?

kolblakkur

Trådstartare
Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots årstiden?

Bor i norra Småland och har haft vansinniga serienysningar sista tiden och näsan rinner konstant :meh:

Japp, jag å en annan släkting, äter tabletter hela året, även på vintern. Pollen kan även komma med vinden från andra länder och påverka oss, sa iaf en läkare till mig ^^ Låter inte helt orimligt iaf om det är lite nederbörd i en period ☺️ plus, hösten är ju ovanligt mild så kanske är mer kvar i luften än andra år? Går väl lite upp och ner beroende hur naturen beter sig.

Något är det iaf! Genomtäppt och nysig.. 😒

Äter tabletter året om men det biter inte riktigt på pollen. 😅

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har operationstid om knappt en månad men har pratat med operationskoordinatorn att jag vill få första möjliga återbudstid och med...
Svar
15
· Visningar
590
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 768
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 999
Senast: Humla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka