Pollenallergi nu?

kolblakkur

Trådstartare
Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots årstiden?
 
Japp, jag å en annan släkting, äter tabletter hela året, även på vintern. Pollen kan även komma med vinden från andra länder och påverka oss, sa iaf en läkare till mig ^^ Låter inte helt orimligt iaf om det är lite nederbörd i en period ☺️ plus, hösten är ju ovanligt mild så kanske är mer kvar i luften än andra år? Går väl lite upp och ner beroende hur naturen beter sig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 522
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
666
Senast: Santoxen
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
671
Senast: ptr
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: The Beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp