PNH Hemstudiematerial !!!

P

Pampas

Hej hej !! Jag är lite nybörjare inom pnh men har gått de två första kurserna för instruktör, dvs jag har börjat med lekarna.....
Min fråga till Er som hållit på ett tag är: Har ni köpt hemstudiematerialet "partnership level 1" osv....??? Är det att rekomendera för eget hemma bruk ??? Hur funkar det ??? Är det svårt att förstå, följa och prova hemma själv ??? Ingår det någon info om tex lastträning i det materialet eller får man lova att köpa dessa video filmer för sig ??? :bump: Jag är så nyfiken och tycker att det är så ooootroligt kul !!!!:D

// Pampas

Sv: PNH Hemstudiematerial !!!

Det är jätte mycket värt det. Det är lätt tycker jag att förstår för att de pratar engelska:angel: men det beror på hur bra du är i engelska. Jag har alla Level's och alla dvd/video och jag tycker allt är av intresse. Hela systemet är grundad för att du KAN göra det hemma.

Du får mycket hjälp med övningar som kommer hjälpa/förbredda dig för att lasta, men själva lastningen teknik finns på dvd. Jag tycker det är bra att sakerna är separerade Det är bra att ta fram de saker som är i behöv just då. Till example lastning. Att titta bara på lastnings dvd så får man konsentrera bara på detta.

Glöm inte att introducera dig själv på "PNH någon" tråden...;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka