Zewz
Trådstartare
Efter att ha producerat två ungar har min kropp gått bananas. Den är allmänt rätt risig efter graviditeterna och dessutom en tråkig trafikolycka på det, så en del fysiska besvär har jag konstant. Men strax efter ägglossning och fram till mens ballar den ur totalt. Fogarna ger upp, alla andra fysiska bekymmer blir sju gånger värre, och psyket ska vi ju inte prata om.
Skilsmässopapper har blivit påskrivna mer än en gång, ungarna får inte tiden och tålamodet de behöver och jag hatar allt och alla. Sen kommer en ganska plågsam menstruation på det, det känns som om jag har ett liv ungefär 2 veckor i månaden, sen börjar skiten om
Sjukgymnastik håller jag redan på med, har fått fantastisk hjälp från en av de bästa, men jag kan ju inte träna när jag har så ont att jag knappt kan gå.
Vart vänder man sig för hjälp - vårdcentralen eller mödravården/gyn?
Skilsmässopapper har blivit påskrivna mer än en gång, ungarna får inte tiden och tålamodet de behöver och jag hatar allt och alla. Sen kommer en ganska plågsam menstruation på det, det känns som om jag har ett liv ungefär 2 veckor i månaden, sen börjar skiten om
Sjukgymnastik håller jag redan på med, har fått fantastisk hjälp från en av de bästa, men jag kan ju inte träna när jag har så ont att jag knappt kan gå.
Vart vänder man sig för hjälp - vårdcentralen eller mödravården/gyn?