Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillningar och möjligheten att ändra i det man redan sagt kan missbrukas i vanliga diskussioner också, men där är det mer synligt för alla, det är det inte i privata konversationer. Jag ser heller inte den stora nyttan med att ha dessa i privata konversationer.
Inte för att jag vill facebookifiera bukefalos, men man kan ju använda så blir det ju som i messenger. Fortfarande är det ju ytterligare ett pm då förstås, men jag vet inte om det är pm-antalet eller antal skrivna tecken som 'belastar'.Nyttan med att gilla för mig är att i de fall man är fler än två i konversationen så behöver man inte svara när man håller med, man kan nöja sig med att gilla, precis som ute på forumet. Är man fyra-fem stycken som planerar att träffas kan man nöja sig med att gilla när det någon annan nämner ett datum som man själv kan. På det viset ligger det ju dessutom färre pm kvar och skvalpar i systemet.
Nyttan med att gilla för mig är att i de fall man är fler än två i konversationen så behöver man inte svara när man håller med, man kan nöja sig med att gilla, precis som ute på forumet. Är man fyra-fem stycken som planerar att träffas kan man nöja sig med att gilla när det någon annan nämner ett datum som man själv kan. På det viset ligger det ju dessutom färre pm kvar och skvalpar i systemet.
Nyttan med att ändra är att man kan rätta sina egna fel även i pm.
Tja, eftersom Gunnar sa nej till det där redan den 6 juli så tror jag inte att risken är överhängande
Ja, självklart är det så jag gör.Inte för att jag vill facebookifiera bukefalos, men man kan ju använda så blir det ju som i messenger.
Nyttan med att gilla för mig är att i de fall man är fler än två i konversationen så behöver man inte svara när man håller med, man kan nöja sig med att gilla, precis som ute på forumet. Är man fyra-fem stycken som planerar att träffas kan man nöja sig med att gilla när det någon annan nämner ett datum som man själv kan. På det viset ligger det ju dessutom färre pm kvar och skvalpar i systemet.
Nyttan med att ändra är att man kan rätta sina egna fel även i pm.