Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej, det är inte doping eftersom det inte är ett prestationshöjande medel, förutsatt att det inte medvetet ges i syfte att dölja en skada. Istället räknas det som otillåten medicinering och har dessutom 14 dygns karens.
Nu har jag dock ingen tävling framför mig på ca en månad med denna hästen. När de dopingtestar hästar på tävlingar, syns penicillin också på provet då? Eller hur "märker" man att hästen har penicillin i kroppen? Jag tänker absolut inte tävla med otillåtna medel utan det är bara en fundering
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.