M

mårran

Är det någon här som vet var man kan få tag på ett program för att göra Pdf filer i.
Helst ett gratisprogram.
 
Sv: PDF-filer

Jag gör pdf-filer i word. Du väljer pdf via "skriv ut", inte via "spara som". I dialogrutan som kommer upp kan du välja pdf.
 
Sv: PDF-filer

Om inte Word duger så finns det gott om mer eller mindre bra PDF-konverterare. Googla på "PDF freeware" så hittar du säkert något.
 
Sv: PDF-filer

Va:confused: är det sant så jag skulle kunna gjort det för länge sen, suck! Ja det måste jag prova då.
Tack för tipset.

Och tack ni andra också om inte words fungerar så provar jag era tips.

GOD JUL!
 
Sv: PDF-filer

Jo jag tänkte på OpenOffice men eftersom du redan var nöjd med word så skippade jag det.

Fast om du nu ska testa så rek att du kör Openoffice Draw där du kan placera ut texten och bilden hur du nu vill ha det.


Att i vissa fall kan välja "skriva ut" och få det till en PDF fil kräver ett tredjeprogram. Adobr Distiller skapar en sådan bland skrivaren men det programmet är dyrt.
Det finns alternativ som jag har kört men har försökt hitta det utan att lyckas utan bara hitta antingen sådan som kostar eller lägger in en text vad det är för företag som har denna produkt.

Jag återkommer när jag hittar programmet.
 
Sv: PDF-filer

Gratisprogram för att göra pdf-filer finns på download.com. Jag använder ett som heter CutePDF som funkar alldeles utmärkt.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
463
Mat Långfil är den enda fil jag äter. Det är min mellanmålsfil och efterrätt. Butik efter butik har slutat med den i sortimentet. Finns den...
2
Svar
22
· Visningar
1 222
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: MiniLi
·
Gravid - 1år Hur vet man egentligen vilka babyskydd som är bra? Är testfakta trovärdigt? Isåfall är jättebilliga beemoo bättre än Britax 🤯...
Svar
14
· Visningar
1 022
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp