Påslakanset för dubbeltäcke?

Lycanthrope

Trådstartare
Finns det snygga (billiga!) påslakanset för dubbeltäcke?

Vi har köpt kuddar och sånt där stort täcke att ha i dubbelsängen, men det är så svårt att hitta påslakanset till bra pris då! Till vanliga täcken finns det ju hur mycket som helst!

Har köpt 2 set på ikea, det billigaste kostade 450+ nånting.. :crazy:
Det tycker jag är jättedyrt, det var inte ens fint och så var det jättetunnt.

De måste iofs inte vara så snygga för vi har sängöverkast också :D

Tips mottages tacksamt :)

Sv: Påslakanset för dubbeltäcke?

Det finns ännu billigare varianter på ikea, från 149:- .
Annars har Jysk inte alltför dyra set också. Jag har haft dubbeltäcke i 15 år och har aldrig haft problem att hitta snygga varianter.
Passa på när det är rea att köpa dyrare tätvävda mysiga varianter!

gekås ;)

Annars säger jag också jysk. Själv köpte jag lite Hästens till vrakpris när de tog bort sortimene i vår lokala möbelaffär:laugh:
Jag har dessutom sytt ihop några av de jag hade förr till 2 täcken. Då får man lite extra örngott me ;)

Jag köper från England! :) Men jag har ju lite tur då brorsan bor där och jag är där en hel del.

Sen tycker jag att man ska lyxa på sig fina lakan när man kan. Det är en annorlunda känsla att sova i fina lakan mot vad det är att sova i budget lakan. Dessutom tål de hur mycket tvätt som helst innan de blir slappa och fula.

Liknande trådar

Hemmet Vilken fantasifull rubrik jag hittade på ;) men det är sånt jag undrar över; vad köper ni för pås/underlakan och handdukar/badlakan...
Svar
19
· Visningar
3 199
Senast: ameo
·
L
Hästmänniskan Fick ett samtal nyss från en av mina hästköpare, köpte hästen i juni - ett helt fantastiskt litet sto med hjärtat på rätta stället...
Svar
15
· Visningar
2 831
Senast: Krummi
·
S
Hästmänniskan För några års sedan så hade jag en foderhäst med toppen stam inom hoppning hemma. Jag skulle ha hästen hemma i 1 år och sen fick jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 581
Senast: Judelaw
·
Foder & Strö Havren har nu gått upp i pris och kostar ca 140kr för 40 kg och det börjar kännas lite dyrt. Åtminstone med tanke på vad den kostat...
Svar
11
· Visningar
1 135
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka