Par och enbet i ett?

Opra

Trådstartare
Finns det några nackdelar med att ha en maratonvagn som man kan köra både par och enbet med?

Kommer köra shettisar i par och russ i enbet med den så det är en ganska liten vagn;)

Sv: Par och enbet i ett?

Jag har samma vagn till shettispar och enbet stor! Enda nackdelen för mig är att vagnen är aningen stor för mina ponnyer. I övrigt ser jag bara fördelar med att slippa ha två vagnar.

Sv: Par och enbet i ett?

Ska du tävla maraton i enbet? En par vagn är väl oftast något mer klumpig än en enbet vagn. Men ska man inte tävla så spelar det ju inte så stor roll.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
370
Senast: Cactus
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
344
Senast: Pegasus63
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: Cattis_E
·
Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
16 418
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel