Paniiiiiiiik FlÄck

M

_Mimmii_

Har fått en STOR fet fläck på min DYRA vita tröja :crazy::crazy::crazy: Råkade sitta lite nära en whiteboard penna som hade locket av... Färgen verkar inte försvinna alls med vatten och tvål iaf, men kan man bleka eller nått? är inte hemma nu men ska prova med fläckborttagning när jag kommer hem....:cry::cry::cry:
 
Sv: Paniiiiiiiik FlÄck

Okej tack!:bow:

ska prova...

är det någon som vet om man kan bleka med klorin annars? asså det måste inte bli perfekt igen men det är itne så snyggt med en stor grön fläck på ärmen! :crazy:
 
Sv: Paniiiiiiiik FlÄck

Det är väldigt vanligt att vita kläder faktist är FÄRGADE vita och alltså nån annan färg från grunden... Jag vet det är helknasigt men så är det...

Ang att få bort fläckar ingen aning... Det brukar jag inte bekymra mig om, det brukar gå att använda ändå... :D :D :p :p
 
Sv: Paniiiiiiiik FlÄck

Okej tack!:bow:

ska prova...

är det någon som vet om man kan bleka med klorin annars? asså det måste inte bli perfekt igen men det är itne så snyggt med en stor grön fläck på ärmen! :crazy:

Det beror på vad det är för material, som Carolus skrev är alla syntetmaterial färgade vita så de går inte att bleka tillbaka.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
793
Hemmet Vi har under kvällen fått en vit fläck på parkettgolvet och vi fattar inte varför. Har försökt att försiktigt gnugga bort med fuktad...
Svar
5
· Visningar
15 288
Senast: turbofling
·
G
Hästvård Jag har en nära bekant som jag just nu är hästvakt åt pga att h*n har åkt utomlands .Jag har påpekat brister upprepade gånger för...
Svar
8
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp