malumbub
Trådstartare
I helgen var det Paintchampionat på Grevagården och precis som förra året var deltagarantalet lågt. Jag som kom dit som paintägare, men framför allt publik, skämdes över att behöva visa upp en sliten anläggning, få hästar och bristande intresse för de trevliga domarna från andra sidan Atlanten. Arrangören flyger över domare till en tävling som ska vara årets stora Painttävling...men så dyker nästan ingen upp. Jag tycker det är pinsamt.
Om man bortser från anläggningen, vad kan arrangören göra annorlunda nästa år? Jag hade tänkt delta redan i år, men hästen är inte i form, så nästa år ska vi vara där. Visst är det kul med rosetter, men jag vill ha förtjänat dem, inte fått dem bara för att det inte är fler som ställer upp. Så vad kan de göra annorlunda? Vad saknas eller behöver ändras på?
Till er som var där; det var kul att se alla fina ekipage och alla riktigt läckra hästar!
Om man bortser från anläggningen, vad kan arrangören göra annorlunda nästa år? Jag hade tänkt delta redan i år, men hästen är inte i form, så nästa år ska vi vara där. Visst är det kul med rosetter, men jag vill ha förtjänat dem, inte fått dem bara för att det inte är fler som ställer upp. Så vad kan de göra annorlunda? Vad saknas eller behöver ändras på?
Till er som var där; det var kul att se alla fina ekipage och alla riktigt läckra hästar!