JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Pahnke Airosto om EM-bronset: ”En storslagen prestation”
Moderator
Hästnyheter
Ridsports ponnykrönikör Lisbeth Pahnke-Airosto har många funderingar över svensk ponnydressyr och varför det var så länge sedan Sverige...
Hästnyheter
Ridsports ponnykrönikör Lisbeth Pahnke-Airosto funderar på vilket stöd svenska ponnyryttare har och vart de vänder sig med sina frågor...
Hästnyheter
Nyligen var de ponnyryttare - nu tar de för sig på tävlingsbanorna med stor häst. Ridsports ponnykrönikör Lisbeth Pahnke-Airosto gläds...
Hästnyheter
Finalen i Sverigeponnyn i Göteborg är veckans stora ponnyhändelse. "För många blir det kanske en en-gång-i-livet-upplevelse, någonting...
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej men skämt åsido, jag försöker verkligen att inte provocera honom just nu när det är fullt av hormoner i kroppen. Filmandet var...
Sel
10 minuter sedan
Svar: 1 470
Visningar: 126 293
Djur
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag håller med @Mia_R !
Jag var tillfälligt hem åt en fantastiskt vacker hona för flera år sedan och trots att hon kom från en stimmig...
Keb71
52 minuter sedan
Svar: 1 072
Visningar: 56 165
Katt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Hur mycket hål i huvudet krävs det för att man skulle betala 58 mille för en blandning ovtjarka/varg? :crazy:
Och varför skulle man ens...
Mia_R
Idag kl 21:41
Svar: 1 813
Visningar: 176 009
Hund
Uppfödning Portugal
Avel Nej jag tycker också det är konstigt. Sen känns hon väldigt grön i det mesta. Hon var tiden i alla gångarter men sporadiskt. Med mig...
Emine
5 minuter sedan
Svar: 37
Visningar: 1 208
Avel
Ridskoleryttare
Träning Fick rida kallblodstravaren idag! Jättetrevlig att rida, väldigt snäll att hålla på med och fin att titta på.
Trodde vi skulle vara...
Takire
32 minuter sedan
Svar: 927
Visningar: 99 909
Träning