Paddington

Ja, min mamma ville att vi skulle gå och se den men vi är rörande överens om att dubbat går bort för oss.
Sätt på hörselskydd :idea::up:. Det är värt att se den. Jag gillar Paddingtons mimik och ansiktsuttryck när han upptäcker att han är illa ute :rofl::rofl::rofl:

Får ni någonsin möjlighet att se den med engelskt tal så gör det! Det var det sötaste jag såg på hela 2014, och sekunden den kommer ut på DVD är det jag som shoppar loss!

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 227
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 706
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Rie
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 506
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar