Packa upp .zix-fil??

Gnist

Trådstartare
Har winzix, men det funkar ju skit och "stöter på ett problem och måste avslutas" så fort man ska öppna en fil :mad:

Finns det andra program, som kan packa upp .zix-filer?

Sv: Packa upp .zix-fil??

Har du provat att avinstallera programmet och installera det på nytt?

Gör det så på alla filer eller bara på en?

Förresten provade jag att ladda hem winzix och när det skulle installeras larmade mitt antivirusprogram (AVG) för ett virus vid namn Obfuskated, så jag råder dig att avinstallera programmet och använda dig av WINZIP.

Vid sökning på Obfuskated så fick jag över 2000 träffar där många hade fått problem av just detta.

Avinstallerade och reinstallerade flera gånger och datorn segade sig mängder, så jag plockade bort både winzix och programmet som var packat med det till slut. Körde antiviruset, då jag upptäckte att hux flux var autoprotecten avaktiverad :devil: och sedan blev det normalt igen :D

Störande dock att en del packar med winzix, då själva packningsprogrammet tydligen innehåller ett virus (och ett antal trojaner) :mad:

Winzip klarade inte av att packa upp programmet och inte heller winrar, så det var nog skit med i programmet som var zippat :crazy:

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
1 604
Senast: Tonto
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 964
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka