övervakning?

L

lillamej

Hej,
Alla ni som har (kamera/rörelsedetektor etc)övervakning på stall, hagar, transport - lösning, pris, märke/firma? Tacksam för tips och hjälp!
mvh

Sv: övervakning?

www.directronic.se har vi köpt från.

Vi har kamerabevakning runt fastigheten och i transporten.

Till transporten har vi en fast kamera monterad och en liten minikamera så man får två vinklar och ser hela hästen. Bägge trådlösa. Vi har dels separat monitor, men kan också koppla in dem på bilens fasta DVD.

Fastighetsbevakningen kopplas upp på det trådlösa nätverket, jag kan alltså befinna mig var som helst i världen och logga in och titta vad som händer i och runt huset.

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: Kilauea
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 502
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 752
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Snabbmat?