överben vad göra

S

speedygirl

Det är så att min ena häst har fått överben och jag undrar nu vad jag ska göra för att få gort dessa. Hon har en del på båda frambenen!

Sv: överben vad göra

Tyvärr går det nog inte att göra något åt det alls. Det är egentligen bara ett skönhetsfel dvs inget hästen lider av.

Sv: överben vad göra

hanna_shetland skrev:
Tyvärr går det nog inte att göra något åt det alls. Det är egentligen bara ett skönhetsfel dvs inget hästen lider av.

Inte helt sant. Oftast så lider hästen inte av överben, men det beror på vart överbenet sitter.

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Jag undrar vad som händer när hästen sväljer för mycket luft? Min häst gör inte det men en kompis häst gör de så därför frågar jag!
2
Svar
22
· Visningar
1 124
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 603
Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 864
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Valp 2025
  • Hullbedömning - hur tjock/smal "ska" hunden vara?

Hästrelaterat

Tillbaka