Ja, Bigsy brukar ju inte vara så noggrann, så det var absolut en godkänd avslutning.Det var ju bra! 6 fel för Sara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, Bigsy brukar ju inte vara så noggrann, så det var absolut en godkänd avslutning.Det var ju bra! 6 fel för Sara
Tror att jag har läst 19 någonstans, men är ej säker@PrinceFair eller någon som vet, när börjar den individuella hoppningen?
Tror att jag har läst 19 någonstans, men är ej säker
Om Australierna red hem ca 200 fel såHur tänkte Linda H att vi skulle kunna gå om Australien??
Hur tänkte Linda H att vi skulle kunna gå om Australien??
Om Burton trillar av
Man kan ju iaf inte påstå att Aspe ser trött ut efter terrängen Det där blir nog ett bra ekipage när båda får nerverna på rätt ställen
Jag tyckte inte att den såg hettrött ut, då brukar det slarvas ännu mer med benen. Nu var det ju bara för att hon hade brådis in i trekombinationen som det sket sig, resten av banan så lyfte hon på fötterna bra!Fast många sådana hästar blir ju hetare när dom blir trötta, men jag tror inte det i detta fallet när han red så lugnt i går.