Ont i magen?!

F

froggy

Var och hoppade med min häst en dag och hon fick för sig att sparka bakut varje gång jag smackade på henne.
Och det har hon aldrig gjort förut. Kan det bero på någonting?
Kanske att hon har ont i magen, eller bara hade en dålig dag?!

Sv: Ont i magen?!

Svårt att säga vad det är när man inte kan se hästen. Men för mig låter det mer som om hästen eventuellt skulle ha ont någonstans i ryggen eller muskulaturen till bakbenen än i magen.

Var och hoppade med min häst en dag och hon fick för sig att sparka bakut varje gång jag smackade på henne.
Och det har hon aldrig gjort förut. Kan det bero på någonting?
Kanske att hon har ont i magen, eller bara hade en dålig dag?!
Om sparkarna kom varje gång du smackade så tycker jag det låter mer som om hon hade litet egna åsikter och ville protestera mot dina krav. Hon var möjligtvis inte brunstig?;)

Om sparkarna kom varje gång du smackade så tycker jag det låter mer som om hon hade litet egna åsikter och ville protestera mot dina krav. Hon var möjligtvis inte brunstig?;)

Det vet jag faktiskt inte :P

Liknande trådar

Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 895
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 738
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 843
Senast: sorbifolia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur