MidnightSoul
Trådstartare
Vad anses vara god sed att bli insläppt på online möte? 5 minuter innan? När mötet börjar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När möte börjar skulle jag säga Men vet inte om det finns nån ”sed”. Jag brukar dock alltid logga in ganska exakt när mötet börjar.Vad anses vara god sed att bli insläppt på online möte? 5 minuter innan? När mötet börjar?
När möte börjar skulle jag säga Men vet inte om det finns nån ”sed”. Jag brukar dock alltid logga in ganska exakt när mötet börjar.
Jag är glad att jag väldigt sällan har så många möten att de ligger direkt efter varandra.eehmm.. sa fort foregande mote avslutats, sa i regel 2-5 minuter efter motesstart?
Jag är glad att jag väldigt sällan har så många möten att de ligger direkt efter varandra.
För att återgå till frågan: Jag brukar hoppa in i möten ungefär när de börjar
Ja, korta ställtider på 30 min är rejält tidsslöseri tycker jag. Kan pyssla med något litet då men inget riktigt.Lite OT, men
Jag foredrar om jag kan ta moten i rad(helst pa eftermiddagen) sa att jag da ocksa kan ha ett "tidsblock" av ostort arbete. Att ha moten utspridda med 30 min avstand tycker jag ar varst, det ar svart att utnyttja den tiden effektivt
Jag förstår den så väll. Men det är jobbigt när chefen har dagar fulla med möten back to back å man behöver personen för saker.Lite OT, men
Jag foredrar om jag kan ta moten i rad(helst pa eftermiddagen) sa att jag da ocksa kan ha ett "tidsblock" av ostort arbete. Att ha moten utspridda med 30 min avstand tycker jag ar varst, det ar svart att utnyttja den tiden effektivt