Också ett sätt

Usch vad jag blir arg, och lessen när jag hör det här.
Har de här människorna inget hjärta i kroppen? Det är ju lika med alla dessa sommarkatter. Fy faaan alltså!

//a

så jävla hemskt, men ja tycker man ser sånt där (eller liknande) ganska ofta nu på sommaren...
Det är väl folk som skaffar en sommar katt att ha på landet å sen när dom ska tillbaka till stan kommer dom på att dom kan ju inte ha nån kisse å måste göra sej av med dom.
Kanske inte just i den här grejen eftersom katten var så liten... Men gud vad endel människor är grymma :mad: :cry:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 649
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 613
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 532
Senast: Urigurien
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 968
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka