Och höra fyrtakt då?

Ja, om man verkligen hör endast en häst är det inte så svårt, tycker jag. Dock måste jag reservera mig lite grann för min egen häst, eftersom jag är medveten om att jag kan bli hemmablind, eller döv, snarare, :D, och nog tycker att det är helt ren takt när den i själva verket är lite lite passaktig... ;)

Är i samma sits :), man hör ju det man så gärna vill höra. Tycker nog dessutom att det är lättare att känna, när det är ren takt går det mer framåt lite passaktigt blir det alltid lite gungeligung i sidled.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
629
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tre personer från Sörmland åtalas för djurplågeri. Det efter att trion utsatt åtta islandshästar för allvarligt lidande, varav en häst...
Svar
0
· Visningar
460
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tidigare Ekenäsbon Stella Fältmarsch älskar sina islandshästar. Och det är speciellt gångarten tölt som hon gillar hos de här lugna...
Svar
0
· Visningar
107
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.