Nyponpulver

Empalie

Trådstartare
Har bestämt mig för att ge ngn form ev nypopulver eller litovet eller något sådant till min häst för hans hovledsbesvär. Nu för att jag ska bestämma mig vill jag att ni skriver till mig och säger vartifrån ni köper och vilken produkt ni köper. Finns det bara på internet eller finns det ngn annanstans också?

Sv: Nyponpulver

Jag har köpt i vanliga hälsokostaffären. Life, eller vad den nu heter. Finns visserligen endas i de butiker som säljer "mat" oxå alltså inte bara pillerburkar och salvor. Betydligt billigare :) :)

Det finns ju massor med nyponpulver, men det är bara Litovet som har kliniska studier (vad jag vet).
Jag kör med det just därför.
Jag köper på nätet, men jag tor att det finns på en del kliniker och hästaffärer också.

Har bestämt mig för att ge ngn form ev nypopulver eller litovet eller något sådant till min häst för hans hovledsbesvär.

En fråga,, kommer nyponpulver åtgärda grundproblemet för din häst:s hovledsbesvär??

En till,,, Varför har din häst hovledsproblem??

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 231
Senast: Kilauea
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 145
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 090
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 201
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka