JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
När Rolex Grand Prix avgjordes inför fulla läktare i Geneve på söndagen var det första startande i omhoppningen som höll hela vägen...
Hästnyheter
De prestigefyllda Rolex Grand-slam tävlingarna vid Spruce Meadows, Kanada är i gång. Blågul representant på plats är Henrik von...
Hästnyheter
Den prestigefyllda Grand Prix-klassen i Spruce Meadows fick en tysk segrare i Philipp Weishaupt, som därmed säkrade en miljon dollar...
Hästnyheter
Grand Slam-vinnarna Scott Brash och Hello Sanctos var något av en storfavorit till OS innan skadan var framme. De missade resten av...
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Ja jag tröttnade för ett tag sen då jag inte vill lägga tiotusentals kronor om året ”på ingenting”.
Under mina år med hund har det...
Nota
1 minut sedan
Svar: 12
Visningar: 144
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nu är den lille hunden ute i skogen och gör anlagsprov med husse. Jag är superpirrig 😆
Hoppas de klarar det!
Sleepan
13 minuter sedan
Svar: 1 121
Visningar: 65 300
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Idag var vi på Pay&We med teknik och speed där vi red banan som var tänkt för lätt B eftersom Lätt C inte hade rep grinden och den ville...
EZMK
25 minuter sedan
Svar: 628
Visningar: 57 476
Grenar
ChatGPT (AI) som domare på dressyrtävlingar?
Dressyr Jag ser nu att den blandat ihop numren på momenten här på slutet, skänkelvikning en på moment 5 är ju en volt. Där kan det vara jag som...
JohannaB
40 minuter sedan
Svar: 41
Visningar: 843
Grenar
Övervakningskamera
Anläggning ovanstående ska man tydligen kunna ställa in via AI så den inte reagerar på det som normalt rör sig på tomten. Typ vår egen bil...
lizzie
Idag kl 10:53