Sv: Nu !!

Söta!!!
Abbie liknar en korsning mellan burma och brittiskt korthår!!!
:bump:

Hmmm, nja, finns inte mycket burma i hennes utseende. Vad syftar du på?

Båda är renrasiga Britter förövrigt

Jo lite på näsan tycker jag!!
Men det är väl för att jag gärna jämför med min burma :)

Söta!!!

Speciellt Abbie, jag älskar "blå" britter (jo jag vet att hon är lila men det är väl en blåvariant ;))

Tja, hon har väl egentligen inget gemensamt med en blå, förutom att det är en diluterad variant. Men visst kan det vara lite svårt att se skillnad om man inte är van eller om det handlar om små bebisar.

Men söt är hon !!

En som ringde på denna kull var ute efter en blå hona, solid utan vitfläck. Jag sade att jag bara hade en lila utan fläckar och då hade hon mage att säga att den lila såg så blaskig ut :mad: :mad: :cry:

Senast ändrad:

Burman är en mycket vacker ras, hade jag inte haft mina nallebjörnar hade jag nog skaffat en själv. Och kanske ser hon ut som en luden burma, jag vet inte. Min älskling är hon iaf :love: :love: :love: :love:

Hmpf, hon har visst haka. En väldigt bra haka ! Det är bara du som är avundsjuk ! :mad:

Ska jag peka på felen hon har? För inte ens Abbie är perfekt :)

Du såg inte Abbie sist va? Yoga har du ju sett tidigare, hon har bara blivit lite (läs mycket) rundare sen hon blev lycklig kastrat.

MissFideli skrev:
Hmpf, hon har visst haka. En väldigt bra haka ! Det är bara du som är avundsjuk ! :mad:

Ska jag peka på felen hon har? För inte ens Abbie är perfekt :)

Ja, det får du gärna göra. Det kan i alla fall inte vara ögonfärgen :love:

Jo :angel: Ögonfärgen är faktiskt inte sådär bra, blev paff när jag såg bilderna.
Sen är öronen lite stora, speciellt i basen och huvudet kunde vara lite större, men det växer hon nog i. Ögonfärgen kan komma, men jag tror jag får ställa ut henne via bilder med tanke på den ögonfärgen hon fick där :eek:

Hmm, enligt stamtavlan är hon en katt, men fin håller jag med om att hon är. En riktigt Britt, eller hur? Bitterljuvt att det inte blir några barn efter henne, har hittat en MYCKET passande hane.

Visst är det. Tror du inte denna kille hade passat bra?
mrtristan.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Det ofattbara har hänt. Det som aldrig fick hända. Nu finns inte min fina, vackra, underbara Leah längre. Leah, som jag alltid tyckte...
Svar
16
· Visningar
1 407
Senast: Caoimhe
·
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 909
Senast: melen
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 214
Senast: MissFideli
·
Övr. Djur Tänkte att i denna tråd kan alla få presentera sina hängörade kaniner. :) Börjar med att presentera mina 3, samt familjens...
Svar
12
· Visningar
3 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka