Q

Qudexco

Nu har jag sålt mina täcken som jag aldrig använder och nu ska det in handlas de nödvändiga täckena..letade runt på nätet lite och bestämmde mig för dessa! : http://www.henrikssonsridsport.se/page294.html

och ett termo master Ecxtlusiv... :love: :love: Nån som har nått av dessa täcken?? vill gärna höra lite mer om dem..

HAr ingen erfarenhet av just det täcket men en kompis till mig köper både regn och vinter täcken där i från och dem sitter väldigt bra, håller bra och är allmänt underbara :)

Jag hade ett Horseware Insulator Rug förut, det är ju liknande ditt fast ngt billigare..(+ en massa uteteäcken också.. från Horseware)

och jag tycker dom är jättebra. uttetäckena läckte aldrig igenom. Och stalltäcket var varmt och bra. Lagom inte för klumpigt heller..

Men ett thermo master skulle jag inte köpa, lägg helldre dina pengar på att horseware uttetäcke! (om det är det du ska ha?)

jag ska ha ett tjockt utetäcke i stl 165 med hals och det har jag inte hittat nån annan stanns än på hööks änn så länge..

Jag har ett Termomaster som jag köpte på Rea, en vild chansning ;)
Men det har varit jättebra! Varmt, bra passform och har inte läckt.

Nehe..det va inget bogveck på dom ju...och så såg dom så "taniga" ut såg inte ut att tåla så mycket.

Ingen annan som vet några varma vintertäcken med hel hals som finns i 165/160??

Jag har ett Svea-vintertäcke i storlek 155 med magplatta och löstagbar hals. Min häst brukar alltid ha storlek 155, men detta täcke är för stort för honom, så jag ska sälja det för en tusenlapp. Intresserad?? Det är mörklila och grått.
/Anna

Maffigt det var, horsewaretäcket. Hoppasa din häst har tunn hårrem eller att du bor kallt till för OJ! 400g blir ju otroligt varmt!

hehe jag klipper honom "hela" vinter halvåret så han har praktiskt taget ingen päls alls.. tänk bara när det 300g fyllda vinter täcket kommer ovan på..då kan vi börja snacka varmt :devil:

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 380
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
954
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 898
Senast: starcraft
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka