Nu jävlar, ska här tävlas!

L

LottaPotta

Heej Bukebarn!
denna kanske borde ligga på dressyrforumet om det finns ett sånt, men men...
Min kära tränare har gett mej som läxa att börja planera för tävlingsterminenm problemet är bara att ja inte hittar en enda jävla tävling som verkar bra i stockholm/södermanland.
Då jag bor på Lidingö, precis utanför Sthlm, så vill ja (päronen) inte köra mer än typ max tio mil lr ngt, nu på vintern iaf. Ngn som kan tipsa om ngt? Inom den radien?

Såååå, suger jag på att söka (har bara kollat internet dvs ridsport.se's "tävlingstermin" me proppar) eller finns de inga tävlingar, typ La...väntar me Msv tills närmare sommaren jag tror....

Slutligen, var i helv-ete ligger Katrineholm?
Tacktack för denhär gången // LOTTA

Sv: Nu jävlar, ska här tävlas!

kolla på www.ridsport.se
katrineholm... det ligger väl i södermanland typ 3 timmar från sthlm tror jag...

kolla upp, så ser du att de e precis de ja gjort (gör)

ahaa då vet ja, tack

Ja kan hålla med dig om att det inte finns så många tävlingar där uppe i stockholmområdet :( och det är synd :(

Vet nån var Björklinge och haninge ligger?

Bobble skrev:
Ja kan hålla med dig om att det inte finns så många tävlingar där uppe i stockholmområdet :( och det är synd :(

Vet nån var Björklinge och haninge ligger?
björklinge ligger i norra uppland tror ja brukar åka förbi de på väg till gästrikland nämligen....
haninge är en stockholmsförort ligger typ åt nynäshamnshållet

Har du tittat på distrikten sidor? Lokala tävlingar hittar du bara där och inte på förbundets sida.

I Stockholmsdistriktet har tex Djursholm tävling 20 februari LB2 och LA4 (anmälningstiden går ut en 2 februari såå skynda dig isåfall)

I slutet av mars ordnar Stäket (LB3, LA4 och LA5), Järfälla, Enskede och Ågesta tävlingar.

Upplands, Västmanlands och Södermanlands distrikt är också ide att titta på de många av klubbarna där ligger väl inom 10 mil från dig.

TACK!!! :bow:
För ja visste att djursholm skulle ha tävling, men kunde inte hitta propositionen ngnstans...

Katrineholm ligger ca 15 mil från Sthlm. Om du vet vart Ericsberg ligger så ligger det precis utanför K-holm.

haninge ligger ca 40 min norr om sthlm tror jag

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka