Nu är vi hemma igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Vilya

Trådstartare
Nu kom vi precis hem med lilla Hugo, han föddes igår 18.33, 4045 g tung och 51,5 cm lång :love:

Fick precis den förlossningen jag hade beställt :p var öppen 5 cm när vi kom ner och var fullt öppnad efter tre, väldigt roliga, timmar med lustgas. Sen tog de hål på hinnorna och 45 minuter och 8 krystvärkar senare var det klart :banana:

Mår oförskämt bra idag och amningen funkar, så vi åkte hem!

060517_23791_7276_350x350.jpg
 
Sv: Nu är vi hemma igen!

Men vilken riktig sötnos och vilken bra förlossning!! Ett stort grattis till er!! :love: :bump:
 
Sv: Nu är vi hemma igen!

Supergrattis min vän:bow: :bow: !!!
nu blir jag ännu mer sugen på en till (och det måste ju vara ditt fel:angel: )
 
Sv: Nu är vi hemma igen!

Stort grattis till ert söta underverk!! :banana: Mycket fint namn, ni har bra smak!:D

/Timsetim
 
Sv: Nu är vi hemma igen!

Grattis!!!!:banana: :bump: :banana: :bump: :love: Har spanat efter dig, men missade nog det!! Får kolla nu!!:D Härligt att det gick så bra med!!!:)
 
Sv: Nu är vi hemma igen!

Är kickboxningsmatcherna förlåtna nu? ;)
Hoppas på att få träffa den där lilla krabaten snart, du kan ju inte hålla dig ifrån stallet och din häst i all evighet. ;)
 
Sv: Nu är vi hemma igen!

Jag ska dit imorgon! Jag ska ju tävla nästa torsdag :eek: eller kanske inte :p
 
Sv: Nu är vi hemma igen!

Tack allihopa! Kan säga att det som gör mest ont idag är mitt vänstra pekfinger, använde det tydligen till att krama min mans hand med :crazy:
 
Sv: Nu är vi hemma igen!

Vilya skrev:
Jag ska dit imorgon! Jag ska ju tävla nästa torsdag :eek: eller kanske inte :p


Blir inte mycket tävlande då va ;)

Men imorrn är jag ju där på fm... och det är väl inte du? Din häst börjar förresten bli muppig så du måste snart rida honom.
 
Sv: Nu är vi hemma igen!

Emro skrev:
Blir inte mycket tävlande då va ;)

Men imorrn är jag ju där på fm... och det är väl inte du? Din häst börjar förresten bli muppig så du måste snart rida honom.
vilyas häst är alltid välkommen hos mig, speciellt när han är muppig:love:
 
Sv: Nu är vi hemma igen!

toughcookie skrev:
vilyas häst är alltid välkommen hos mig, speciellt när han är muppig:love:


Låter bra det;) Jag lånar gärna ut honom idag. Han börjar tycka att det inte är tillräckligt spännande att bara lalla runt i skogen så han måste hitta på massa saker att skrämmas av. Suck..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har en ragdollhona på 1,5 år. Hon blev parad när hon var strax över ett år, enkel att få dräktig och allt verkade normalt tills...
Svar
13
· Visningar
1 963
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 374
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Finns det någon här som känner igen sig, är likadan eller kan relatera till problemet på något sätt? Det skulle vara skönt att få prata...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
31 408
Senast: Saeta
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 260
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp