Nu är jag populär hos mina barn... ett tag igen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Morsan

Trådstartare
Idag blev vi med undulat. Medryttaren "lurade" på mig sin och barnen blev överlyckliga. Kanske slipper jag diskussion om ormar och ödlor ett litet tag :D
Tre tjejer har jag haft som gullat hela kvällen med lilla Jojjo så nu är han alldeles trött och vill sova.. Hoppas att barnen gör detsamma..
 
Sv: Nu är jag populär hos mina barn... ett tag igen

Hahahaha ASG !
näe vad gulligt!!:p
"nu blev jag populär hos mina barn" haha ja det där minns jag fårn min barndom hahaha *stackars mamma min-vad hon fick genomlida* :angel:

vad är det för färg på pippin?
vi blev också "pålurade" med en undulat för ett tag sen,av mammas väninna-det är ANDRA gången vi fått hennes pippi...:p
men vi älskar henne så hihih..
 
Sv: Nu är jag populär hos mina barn... ett tag igen

Den är vit, blå under vingarna... Har redan hunnit komplettera på zoo-butiken med bra-ha-saker..:D.. Jag är populär där med..:D
 
Sv: Nu är jag populär hos mina barn... ett tag igen

hahaha ja man blir alltid en faforit när man "slänger pengar omkring sig" (isnynnerlighet i affärerna hihi)

men vilken Ball färg!:eek:
min är typ gul med grönt...rätt fint det med..vår första pippi-fågel Pippi (han hette pippi faktikst,så söt) han var då grön m gult..men Pippi-lotta som vår nuvarande heter är som sagt gul m grönt..(fattar inte varöfr mamams väninna hakat upp sig på namnet "pippi" för :p )

Men Pippi-lotta är iaf då en smart liten jäkel! hon vet hur man tar sig ur buren,om hon inte får upp "huvud ingången" så hade hon sist öppnar en annan lucka för fodret å gått ut där! vilken smarting va!
hihi hon är så söt..

nu när det är varmt hänger hon å den andra fågeln (en tigierfink) på balkongen (den är inglasad) å sjunger för varann..så sött..visserligen är dom inte i sama bur,men Pippi-Lotta kommer alltid till hans bur å hänger där..har märkt att hon försöker klättra in til han..hiih men sist hon tvångs gästade sig hos honom var hon inte alls så trevlig *den stackaren hihi*

men hon gjrod einget dumt-förutom att vandalisera hela hans bur å stökat till...sen blev hon helt hysterisk när vi möblerade om hos henne.. hon gillade INTE att "mat pinnen" var borta..så den fick komma tillbaka:angel:
visste inte att fåglar kan vara så krävande..spc när man har en sådan primadonna..:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 826
Senast: Tofs
·
Småbarn Sonen har tidigare gått hos dagmamma men av olika anledningar så har vi nu bytt till kommunal förskola. Bytet har gått över förväntat...
2
Svar
26
· Visningar
6 439
Senast: Soapbubble
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 290
Senast: Sel
·
Småbarn Nu behöver jag eran hjälp... Vi har en tjej här hemma som fyller tre år i sommar. Hon har ALLTID varit väldigt svår att söva och har...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 055
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp