New Forest - Avel

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Skrutt
  • Startdatum Startdatum
Sv: New Forest - Avel

Tack för all information!!! Jättekul att få reda på massor om Santana. Vi får hem henne på söndag, skall bli jättespännande.
Betr val av hingst så kanske man skall använda samma igen, Thor, och speciellt då det gick bra sist!
Men många fina och "lätta" hingstar finns det att välja på om man vill åka...
Tack än en gång!!

Glömde... är nog ute efter en lätt, trevlig och bra exteriörponny med hyfsad gång. Vill gärna ha bra exteriör på avkommor eftersom de håller bättre. Om den skall behållas för ridning/tävlling är osäkert, det visar sig. Annars skall den säljas och då är en bra hingst ett måste, en m tävl.meriter, elit eller så...

Hej! Okej.. Jag vet inte riktigt eftersom han är till Salu nu.. Men jag kan fråga de som köpre han (om han nu blir såld..) om de vill ställa upp.....Mvh Malin

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·
N
Avel Jag har ett new forest diplomsto (Smedhults Cittra) som jag vill betäcka i år. Hon har tidigare lämnat ett godkänt diplomsto - Smedhults...
Svar
3
· Visningar
1 397
Senast: cirkus
·
Avel Jag har en hingst som jag nyligen köpt av rasen new forest, har tidigare bara hållit på med halvblod. Men nu är det så att jag har tänkt...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Boop
·
Avel Hej hästkamrater, Min fritid ska vara och är en aktiv fritid. Man, hus från 1 Maj, hundar och häst - en häst som jag sökt efter en...
Svar
9
· Visningar
1 087
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka