Nässelfeber + lymfkörtlar

majola

Trådstartare
Är det vanligt med svullna lymfkörtlar (ganascherna) i samband med nässelutslag? Ingen feber eller allmänpåverkan.

Sv: Nässelfeber + lymfkörtlar

min har svullna lymfkörtlar nu :( ser hemsk ut faxit..men vet säger att de bara är att avakta å ta de lugnt..om de inte har feber..
de är tydligen vanligt vid denan årstiden när de knappt har ngt attt beta på utan abra går å gnager..men förstår inte helt varför,, men alla säger att det inte är någon fara iallfall...

Liknande trådar

Hästvård Nu när jag tog in hblstoet för att borsta så upptäcker jag att hon har knölar över hela kroppen. Ser även ut som ödem under magen. Hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 480
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Sitter på djursjukhuset med Sarek och de ser att levervärdena är förhöjda. Vi kom in pga någon form av magsjuka som gett allmänpåverkan...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 281
Senast: Milosari
·
Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
4 171
Senast: Sirap
·
Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
2 265
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama