När/hur sker betalningen i TDB egentligen?

Jeenny914

Trådstartare
Jag har tävlat i flera säsonger men har alltid anmält mig till tävlingen först och sedan betalat in på det bankgiro som anges, men den här gången tänkte jag göra det lite enklare för mig själv och satte in en större summa pengar för att ha en "buffert" att ta av för de närmaste tävlingarna. Men nu när jag anmält mig till en tävling så har pengarna inte dragits.

Fungerar det inte att fylla på kontot och dra av eftersom? Eller dras pengarna vid den absolut sista anmälningsdagen? Jag efteranmälde mig nämligen och trodde att pengarna då skulle dras omedelbart vid anmälan (annars brukar det väl dras när anmälningstiden går ut?).

Ursäkta ett halvrörigt inlägg med många frågor, men jag måste reda ut det här så det blir betalt och rätt eftersom det är en lagomgång som inte kan missas :)

Sv: När/hur sker betalningen i TDB egentligen?

Det står när du anmäler dig, när du godkänt allt "tror jag" i nedre kanten Betalning oss tillhanda senast.. och så datumet. har du gått förbi det datumet så får du nog betala på plats skulle jag tro?

Sv: När/hur sker betalningen i TDB egentligen?

Pengarna dras alltid fredagen veckan innan tävlingen, ska du tävla nästa helg skulle pengarna dragits igår alltså. Har du efteranmält dig efter betalningsdagen så har jag för mig att klubben drar pengarna manuellt från ditt konto och det kan dom ju göra när som.

Liknande trådar

Tävling Idag efteranmälde jag till en tävling med sista anmälningsdatum 15 maj, och pengar fanns på TDB-kontot vid tillfället för anmälan då det...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Riley
·
Tävling Jag har anmält mig till en tävling. Sista likviddagen är idag och då ska ju pengarna finnas på kontot så de kan dra. Jag satte in pengar...
Svar
14
· Visningar
1 545
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Nu är jag grinig :mad: K är försäkrad i Agria, införsäkrad som 2 dygn gammal föl den 16 april 2003. Hon har således årsförfallodag...
Svar
17
· Visningar
1 549

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka