Något i munnen/halsen

Tualma

Trådstartare
Men för i helvete. Hunden kom upp och väckte mig nu. Han är tydligt besvärad. Har något som fastnat i munnen/halsen. Han gräver med tassen i munnen. Det kan vara en liten hornflisa från stallet. Han är urbra på att leta upp de allra minsta som jag missat och gömma dem för att hämta och tugga på senare. Inget synligt blod...Måste jag åka in akut i natt?
Lite dålig på analys och beslut just nu....

Men för i helvete. Hunden kom upp och väckte mig nu. Han är tydligt besvärad. Har något som fastnat i munnen/halsen. Han gräver med tassen i munnen. Det kan vara en liten hornflisa från stallet. Han är urbra på att leta upp de allra minsta som jag missat och gömma dem för att hämta och tugga på senare. Inget synligt blod...Måste jag åka in akut i natt?
Lite dålig på analys och beslut just nu....
Ha! Jag fick ut den! Det var mycket riktigt en hornflisa i munnen!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: WildWilma
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 888
Hundhälsa Min 11-åriga schäfer har en period haft lite skumma symtom, harklingar, svullen under ögonen, ont i ansiktet, blödit näsblod ett par... 2
Svar
34
· Visningar
5 290
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 271

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka