Någon som vet priset på Kraffts Grov och sport

NoExit

Trådstartare
Undrar över priset på säckarna hittar inte det någonstanns och om det är 20 eller 25 kg säckar.
Skulle ni möjligtvis veta Fibergis pris på bas och elite så undrar jag det med. Tack på förhand. Mvh NoExit

Sv: Någon som vet priset på Kraffts Grov och sport

Krafft säljer Groov och Sport i 30 kilossäckar.

Nya Groov kostar knappt 190 kr på Granngården i Uppsala, liknande pris har jag för mig på Sprten, men den köpte jag senast i våras, så det kan ha förändrats lite.

Fibergi Bas, 25 kilo, kostar strax under 160 kronor, har jag för mig. Elit kostar nog lite mer, F Låg kostar strax under 150 kronor.

brukar köpa fibergi bas på j*rdholmens för 129 kr, men idag såg jag till min stora lycka
att dom hade det på e*ohallen för 149 kr, lite dyrare men så slipper man köra 2 mil extra :d

PÅ granngården betalade jag förut 188kr för kraftgroov

Fibergi elit betalade jag för 1 vecka sen 189kr

Jag betalar 155:- för krafft grov. (gamla)

jag betalade 165:- för 30 kg kraft groov (gamla)

160 kr kostar krafft groov (gamla) i "min" granngårdenbutik..

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Har läst i diverse gamla trådar men inte hittat svar på det jag söker. Undrar om någon vet i fall det är möjligt att salta ridbana som...
Svar
8
· Visningar
4 338
Senast: jonson
·
Foder & Strö Håller på att titta på olika foder alternativ till min unghäst. Har funderat på Krafft Grov, Mustang Protein eller Hippo Grow Alfa. När...
Svar
12
· Visningar
4 818
Senast: Skalmeje
·
Övr. Katt Jag tänkte beställa kattmat/strö samt hundmat på hemleverans av foderbilen som jag hittade på nätet. Är apless på att släpa hem tunga...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: MissFideli
·
Foder & Strö Godmorgon alle sammans :) Igår köpte jag en brun/röd (eller orange) säck på 25 kg från Ströh. Jag kan dock inte hitta näringsvärdena på...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama