macbeth
Trådstartare
Är i farten att skaffa en våningssäng, tanken är att jag ska sova där nere och barnet där uppe, men så såg jag en våningssäng på loppis häromdagen och det var jättetrångt i undersängen jag skulle få krypa i och ur den samt kan ju lätt gissa mig till hur många gånger jag kommer slå i huvudet när jag yrvaket sätter mig upp. Sängen på loppisen var dock en annan modell, vet inte om alla är lika snålt tilltagna med utrymme? Med tanke på att de är för barn finns det dock viss risk för det.
Enklaste hade ju varit att åka till ikea och titta på sängen live, men i o m corona och julrush och jag är riskgrupp vågar jag inte det, hade dock gärna fått hit en säng innan jul. Någon bukefalist som råkar ha mydal hemma och kan meddela mig om en normalstor vuxen (1,70) får plats att sitta upp i undersängen?
Enklaste hade ju varit att åka till ikea och titta på sängen live, men i o m corona och julrush och jag är riskgrupp vågar jag inte det, hade dock gärna fått hit en säng innan jul. Någon bukefalist som råkar ha mydal hemma och kan meddela mig om en normalstor vuxen (1,70) får plats att sitta upp i undersängen?