Nackpadd för rundsytt träns/kandar

Elekta

Trådstartare
Jag har en grym nackpadd i läder med snabbknäppen som jag använder både till mitt rundsydda träns och kandar men börjar ledsna på att flytta runt det och vill ha tag på en till, men jag kan verkligen inte hitta en likadan någonstans. Är det någon där ute som vet vad det kan vara för märke på denna?

Det medföljde ett rundsytt Otto Schumacher Kandar, men tjejen som sålde mindes inte vart det kom ifrån... :(

GetFileAttachment

GetFileAttachment

Bilderna går inte att se.
Tror det beror på att de kopierades från din hotmail?
regga dig på t.ex. photobucket eller lägg upp bilderna på facebook. Spara URLen.
Spara bilderna och ladda upp dem där och sedan provar du klistra in dem här igen :)

Bor du i Stockholm?
Kan vara värt att svänga förbi Stenbergs läder på st.Eriksgatan och kolla vad det skulle kosta att få en likadan tillverkad från scratch. -Om du inte orkar leta hur länge som helst.

Men: om du ändå skall ha en till behöver du ju inte flytta runt den: då kanske du inte är i bhov av snabbknäppen på samma sätt? Vanliga nackpaddar finns ju att köpa lite varstans nu för tiden.

Bor du i Stockholm?
Kan vara värt att svänga förbi Stenbergs läder på st.Eriksgatan och kolla vad det skulle kosta att få en likadan tillverkad från scratch. -Om du inte orkar leta hur länge som helst.

Men: om du ändå skall ha en till behöver du ju inte flytta runt den: då kanske du inte är i bhov av snabbknäppen på samma sätt? Vanliga nackpaddar finns ju att köpa lite varstans nu för tiden.

Tack för tipset :) Jag bor inte i Sthlm men ska dit på besök snart så kan vara värt att kolla. Jag är lite en av pedant så gör rent mina träns efter varje använding och då är det så smidigt att kunna ta bort padden :)

Jag har en som liknar din väldigt mycket, ända skillnaden är att den knäpps med kardborre. Den kommer från Passier och är köpt på Böckmans i Höllviken för några år sedan.

Ingen jättebra bild men man ser den mjuka delen som ligger mot ögonen:
31927_500847096617058_2008703698_n.jpg

Jag har en som liknar din väldigt mycket, ända skillnaden är att den knäpps med kardborre. Den kommer från Passier och är köpt på Böckmans i Höllviken för några år sedan.

Ingen jättebra bild men man ser den mjuka delen som ligger mot ögonen:
31927_500847096617058_2008703698_n.jpg
Tack! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Utrustning Ja nu är det så att jag har hittat MITT träns som jag letat men inte hittat, men som sagt nu äntligen så har jag fått hem det...
Svar
13
· Visningar
2 830
Senast: palle
·
Hästmänniskan Åh, jag är så förvrid just nu så jag vet inte vad jag ska göra. Det ska ju vara roligt att åka till stallet, men med den känsla jag har...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 165
Senast: Mineur
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 671
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar