Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack begge to. Ja, jeg har faktisk kombinert litt med cool mixen. Kanksje burde prøve å gi mer av den da. Eggersmann foreslo nemlig ört müslin for heta hästar...
Jag tycker faktisk inte att fodret gör nån vidare skillnad, om man inte extrem fodrar med havre...
Min gammling är HET, han har varit precis likadan oberoende av vad han ätit. Tror man helt enkelt för acceptera att vissa hästar är mer alerta från naturens sida.
Nu som han är pensionär så får han Eggersman örtmüsli och senior müsli. Och mash. och lusernhack. Han får mkt mat, ca 2 kg müsli och han går bara i hagen. Ändå är han sansad och förnuftig. För det mesta iaf.
Min lille islandshest hun reagerer inte alls oavsett hva slags for hun spiser, men Stor hästen han vet jeg reagerer da han blev vansinnig av high energyen...
Då ska jag INTE prova den
Hörde igår att de har något tillskottsfoder som innehåller Tryptofan o Magnesium, det skulle också ge en lugnande effekt på heta hästar.
Hur het är din *nyf* (har en med oändlig energi plus att hon är superkänslig i munnen)
Asså han har också jättefin munn, men han kan vara svår att jobba med i och med at han går kort galopp i skritt- tempo.... Så blir han nervig. ALT kan være farlig, men ingen dumheter så som stegring, bock, skutt etc. Vel, et skutt en gång, men gud vet hva det var... :smirk:
Jaha, har sett på den, men vil helst ha noe han ikke bygger så mye hull på da han er litt fleskig :smirk: . Mye av det Eggersmann har er uten havre. Takk Gud for Eggersmann .
Har også en het hest. Gir den Cool mix, og det funger godt. Har også prøvd Magnesium Mix, men synes ikke det hjalp noe særlig :smirk: Og den kostet mye i tillegg!
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Kläder & Bli fin Sliter väldigt lite på naglarna, helt klart bästa jag provat. Brukar tycka att det är besvärligt att ta av dom före två veckor för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.