Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att Oscar lätt kan bli för mycket men hoppas på en fin vecka.Jag är så glad att Linnea kommer vara med! Oscar är också mysig och jag tror och hoppas att även Sofia kommer göra det bra, så jag ser fram emot veckan.
Vem är Börje som dök upp?
Tack!Såg/hörde inte när han var där men låter som att det kan vara en karaktär Sofia har gjort tidigare som är någon slags kommungubbe i Jönköping. Hörde tidigare i veckan när de promotade bössan "Börje till buren" där han skulle komma och göra olika saker beroende på hur mycket pengar som kom in.
Varje år väljs ett tema för välgörenhet. I år ”ingen ska behöva dö av svält”.Hjälp en vilsen själ… vad är grejen med Musikhjälpen? Vet att det finns en glasbur som står på olika ställen, att det är någon form av radio och att kändisar lägger upp auktioner på Tradera till förmån för Musikhjälpen men sedan är jag lost
Fräckt! Jag ska ge det en provlyssning och se om jag kan skänka en slantVarje år väljs ett tema för välgörenhet. I år ”ingen ska behöva dö av svält”.
Allt handlar om att samla in pengar och folk bidrar på olika sätt. Man kan starta en egen bössa, man kan skänka i andras bössor, delta i tävlingar, och önska låtar.
Varje dag uppträder flera kända artister och dessa har oftast ett eget engagemang.
Man får information om årets ämne och det finns en resande reporter.
Grejen för mig är att ”ALLA” går ihop för en bra sak. Och även att man får höra bra musik och roliga människor.
Inte bara radio, sänds dygnet runt på svt play också (jag föredrar att titta eftersom det händer en del som är kul att se också).Fräckt! Jag ska ge det en provlyssning och se om jag kan skänka en slant