Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa!! Då kan jag ju stilla min gnagarabstinens genom att följa dina mössJag ska köpa möss!! Jag håller på att få spel på att inte ha några "husdjur" som man kan interagera med, och jag landade nyss i att en trio möss låter som en lagom ambitionsnivå. Troligen föds det ett par kullar efter nyår eller i slutet på januari, jag vill helst ha möss utan för mycket vitt.
Särbo har redan börjat planera för hur vi bäst ska kunna videoövervaka buren :-).
Ja. Jag älskar ju Chili (min crested) men så mycket till sällskapsdjur är ju inte reptiler så att säga... Ska åka iväg till ikea nån ledig dag framöver och börja fixa med bur och sådant.Jaaa!! Då kan jag ju stilla min gnagarabstinens genom att följa dina möss
På mus.ifokus finns det flera seriösa och duktiga uppfödare om du letar efter något speciellt eller bara väldigt trevliga möss!Jag ska köpa möss!! Jag håller på att få spel på att inte ha några "husdjur" som man kan interagera med, och jag landade nyss i att en trio möss låter som en lagom ambitionsnivå. Troligen föds det ett par kullar efter nyår eller i slutet på januari, jag vill helst ha möss utan för mycket vitt.
Särbo har redan börjat planera för hur vi bäst ska kunna videoövervaka buren :-).
Bild!Nu är buren färdigbyggd och inredd. Jag har kört på en IKEA Samla 130liter och satt dit nät och fixat hål för flaskan osv.
Fyllt på rejält med hampströ, toarullar, kartonger, äggkartonger, sten och grenar... De ha fått lite halm, lite hushållspapper och vassvippor att bädda med. Fem dagar kvar nu!
Går det inte att locka fram dem med jättegod mat? Lägga till exempel små bitar lax på ett litet fat och sätta sig och vänta tills de kommer fram och räkna in dem på det viset?De flyttade in i fredags! Första dagen var de ute och sprang mycket, de for runt som galningar och utforskade och stökade. Men nu har de mest hållt sig i sitt hus när jag är vaken/hemma, de verkar mycket mer rädda NU än den där första dagen? Är lite osäker på vad bästa taktik för att tämja dom är, de har ju så väldigt många gömställen. Jag vet ju att jag stör dom lite om jag lyfter på deras hus men det känns ju som jag ändå måste "räkna in" dom och se att de är ok varje allihop innan jag lägger mig.
Kan man det trådde bara råttor kunde