Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de ser rejäla ut. Jag vill ha en i stället för den sport-behå som jag alltid har i Grekland, där jag omväxlande är på stranden och vandrar osv. Köpte en ny sportbehå i våras men gjorde misstaget att köpa en Casall utan knäppning. Jätteskön när den väl var på men att byta från den till bikini utan att stå halvnaken en längre stund var helt omöjligt. Den jag beställt nu har framknäppning, det verkar superbra.Tycker de är bra. Rejäla så det sitter på plats.
De jag har haft har varit normala i storleken.
ok ja för den typen av aktivitet så tycker jag deras brukar passa.Ja, de ser rejäla ut. Jag vill ha en i stället för den sport-behå som jag alltid har i Grekland, där jag omväxlande är på stranden och vandrar osv. Köpte en ny sportbehå i våras men gjorde misstaget att köpa en Casall utan knäppning. Jätteskön när den väl var på men att byta från den till bikini utan att stå halvnaken en längre stund var helt omöjligt. Den jag beställt nu har framknäppning, det verkar superbra.