Minuter/start

GoldSkipper

Trådstartare
Hur måna minuter räknar man på en start i LC ? Är det två? hahah sån koll jag har alltså. Har alltid haft andra som räknat åt mig :angel:

Sv: Minuter/start

Ja... det kan man nog göra. Men glöm inte att räkna tid för prisutdelning, bangång och sånt med:)

hmm, är ju ganska svårt att säga, man får nästan kolla in vid varje tävling hur lång tid det tar...

Och håller man till neråt Halland/Skåne där det både kan vara två och tre ekipage på banan (en som rider, de andra håller sig beredda) för att spara tid hade du garanterat missat din start om du räknar 3 min/ekipage. Här snittar de ibland på 1,5-2 två min/ekipage om de har bra flyt.

Ring arrangören och kolla hur många de har på banan samtidigt och hör gärna med kompisar om de varit där tidigare om arrangören brukar vara snabb/långsam.

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
806
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 262
Senast: Efwa
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
822
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka