JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Minns tillbaka – så var travåret 2014
Maharajahs triumf i Paris. Sebastian K:s sanslösa världsrekord. Noras Beans superspurt i Prix de France. 2014 var ett riktigt fint svenskt travår. Vi listar de mest minnesvärda händelserna under året som gick. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.travnet.se/blog/2014/12/30/sa-var-travaret-2014/
Moderator
Hästnyheter
Ännu ett travår är till ända. Vi har samlat några av de mest minnesvärda loppen och prestationerna från 2016. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Ännu ett travår är till ända. Då är det tid att blicka tillbaka på det som varit. Vi listar några av höjdarna under 2015. ...
Källa /...
Hästnyheter
Noras Bean är tillbaka. Årets Prix de France-vinnare vann efter den stora Frankrike-triumfen även L.C. Peterson-Broddas Minne på...
Hästnyheter
Noras Bean slutade sin tävlingskarriär på topp. Prix de France-vinnaren slutar tävla och får i stället ägna sig åt avelsarbete.
Källa /...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tack. Jag får se. Vi har en känsla att nog är nog nu. Fast jag inte vill. Hon tycker inte det är roligt längre. O 17 år. Ska hitta nån...
Hippocampus
14 minuter sedan
Svar: 1 134
Visningar: 66 545
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Har haft nån enstaka gräslig valp på mina 25 år av eget hundägande. Majoriteten har varit lätta och relativt beskedliga. Fördelen är att...
Bulldoozer
Idag kl 05:28
Svar: 793
Visningar: 55 083
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering där livmodern tas ut. Två av stor ras (40+)...
Buzzter
Igår kl 22:47
Svar: 12
Visningar: 354
Hund