Haukur
Trådstartare
Ok, hjälp mej nu, jag har hört olika bud... Hur e d egentligen med minigrisar och allergi... min pojkvän är pälsdjursallergiker... men d e inte sååå allvarligt... han har bott hemma hos mina föräldrar i 4 dygn nu utan å tagit nån medicin, vi har 3 kittar å en vovvis å han känner bara av allergin litegrann...
Kan han klara en gris tro?
Å sen va d d här med lägenhetsgris... Funkar d, eller rättare sagt, mår grisen bra av å bo i en lägenhet? Vi ska flytta in i en stor tvåa (75 kvm) och en eventuell gris skulle få gå ut å knalla minst tre gånger/dag och få chansen att både kuta runt fritt å att böka... Det kommer oftast vara någon hemma i lägenheten å grisen skulle max behöva vara själv 3-4 h/dag...
Tacksam för svar
Kan han klara en gris tro?
Å sen va d d här med lägenhetsgris... Funkar d, eller rättare sagt, mår grisen bra av å bo i en lägenhet? Vi ska flytta in i en stor tvåa (75 kvm) och en eventuell gris skulle få gå ut å knalla minst tre gånger/dag och få chansen att både kuta runt fritt å att böka... Det kommer oftast vara någon hemma i lägenheten å grisen skulle max behöva vara själv 3-4 h/dag...
Tacksam för svar