Mina rara rexar :D

Reykur

Trådstartare
Nu var det en stund sedan jag bombade er så här kommer några bilder på gänget. Rustie, Oscar och Cleopatra!

emma161.jpg

emma157.jpg

emma156.jpg

emma149.jpg

emma134.jpg

emma139.jpg

Sv: Mina rara rexar :D

Vilka gosesammetspälsingar! Cleopatra är jättevacker! (Pojkarna med, men det visste jag ju sen innan ;) )

Åh så fina! Jag och min sambo är helfrälsta i rexar sen vi var och tittade på kattutställnning i lördags. Men det skull enog kanske vara lite mycket med 3 katter i våran tvåa. :crazy:

Vilka vackra katter! Men... jag måste fråga, sticker framtänderna ut på dina rexar? :o Vi ska snart bli kattvakt åt en sådan raring under ett års tid och jag reagerade på att han har väldigt långa framtänder och lipar hela tiden, funderar på om det kanske hör till rasen. :p

Vilka vackra katter! Men... jag måste fråga, sticker framtänderna ut på dina rexar? :o Vi ska snart bli kattvakt åt en sådan raring under ett års tid och jag reagerade på att han har väldigt långa framtänder och lipar hela tiden, funderar på om det kanske hör till rasen. :p

Mina katter varken lipar eller har långa framtänder :D

Jag är så glad, för i tisdags hämtade vi äntligen vår efterlängtade cornishflicka, S*Pontemonte´s Tindra. Äntligen , äntligen blivit med rexkisse!!!:love:

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama