Haukur
Trådstartare
Måste juh ha ett lägenhetsdjur, som dessutom är allergivänligt (min pojkvän är pälsdjallergiker), personligt, som vill kela med en å dessutom inte är så dyr i inköp (allting är relativt), klarar å vara själv nåra timmar/dag och som inte låter för mycket då jag bor i lägenhet...
Jag har massa djurvana men är sämre på allergivänligt... å detta börjar verkligen gräma mej... hur ska jag överleva utan hund å mina tre kattor? Måste juh ha ett substitut...
HJÄLP!
Så kan ja säga att pojken har begränsat mej ganska rejält: inga råttor å inga chillor... Men kom m sånna förslag oxå... Jag undviker gärna reptiler då ja tycker man får dåligt "gensvar" ingen kontakt lixom...
Please, hjälp en stackars djurberoende...!!
Jag har massa djurvana men är sämre på allergivänligt... å detta börjar verkligen gräma mej... hur ska jag överleva utan hund å mina tre kattor? Måste juh ha ett substitut...
HJÄLP!
Så kan ja säga att pojken har begränsat mej ganska rejält: inga råttor å inga chillor... Men kom m sånna förslag oxå... Jag undviker gärna reptiler då ja tycker man får dåligt "gensvar" ingen kontakt lixom...
Please, hjälp en stackars djurberoende...!!