Min lilla kisse har fått en ny mamma

cili

Trådstartare
5 veckor gammal och redan inne på mamma nr 2.
Mamma nr 1 verkar inte bry sig om den lille så mycket längre :( hon är gammal och orkar väl inte med intensiv barnpassning. Tur då att mamma nr 2 finns, ca 7 år gammal och besatt av kattungar.
Min lille kisse föds upp utan manlig rollfigur, och vad än politikerna tycker om det så blir hon inte mobbad av dom andra det minsta.

Liten med riktiga mamma:
080807020.jpg

Större med mamma nr 2:
missar043.jpg

missar045.jpg

missar049.jpg

Sv: Min lilla kisse har fått en ny mamma

Gulligt :love:
Yogas uppfödare hade lite problem ett tag. 2 kullar med 4 veckor emellan, varav Yogas var yngst. Yogas mamma var väldigt barnkär och när X-kullens mamma började mota bort sina "små" från sig för att vänja över dom på riktig mat så tog Yogas mamma över dom till sig :D Trots sin egen kull.

Naaaw! :love: Vilka underbara katter (och det var skönt att höra att mobbing inte är något problem därborta ;):D)

Lillkissen ser väldigt pigg och frisk ut, i alla fall! Bra att ha tva mammor ibland. :D

Haha
Dom här honorna brukar turas om att ta hand om ungarna, men nu verkar Mimmi (riktiga mamman) tycka att Monster kan dra hela lasset själv - även fast hon inte har några egna ungar. Tur att det bara handlar om en unge.
Och mjölk, det får hon från Monstret också.
Bortskämd är rätt ord.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Katthälsa Lång historia kommer efter det jag egentligen undrar över, någon med erfarenhet av ”kronisk” /återkommande UVI på katt? För 2 år sedan...
Svar
12
· Visningar
3 350
Senast: TantAgda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 423
Senast: Hyacinth
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama