Cheeserica
Trådstartare
Och hon är så otroligt bedårande! Bara att titta på henne gör att hjärtat värker! 
Idag är hon exakt 12 veckor och att ta hem henne gick bra. Hon sa inte ett knyst när jag stoppade in henne i buren och vi gick iväg till bilen. När vi kört i 5 minuter så började hon pipa och sen pep hon nästan hela vägen hem. Man känner sig som en bandit ju!
Men hon tystnade när vi svängde av motorvägen hemma.
När vi kom hem var det inspektion av lägenheten som gällde, mycket att titta på och en massa rum ju!
Hon hittade ganska snabbt favoritplatsen och lekte en stund med min lillebror, innan hon somnade heeeelt utmattad. 
Visst är hon söt?
Nyss upptäckte hon spegelväggen i mammas och pappas sovrum.
Har ni några namnförslag? Hon har inget namn ännu, men hennes officiella namn är S*Morellos Another Blue.
/Erica

Idag är hon exakt 12 veckor och att ta hem henne gick bra. Hon sa inte ett knyst när jag stoppade in henne i buren och vi gick iväg till bilen. När vi kört i 5 minuter så började hon pipa och sen pep hon nästan hela vägen hem. Man känner sig som en bandit ju!
När vi kom hem var det inspektion av lägenheten som gällde, mycket att titta på och en massa rum ju!

Visst är hon söt?
/Erica