Min flyttklara Vera, Devon Rex.

Reykur

Trådstartare
Ja, i morgon flyttar min lilla snäcka. Det känns tuffare än jag trodde. :(
För er som inte vet, så var allt bestämt att hon skulle stanna i katteriet, men så dök ett navelbråck upp vid 10 veckors ålder och spolierade våra planer.
Hennes bror flyttade för några veckor sedan.

Vi är många här hemma som kommer att sakna henne.
IMG_6454.jpg

IMG_6420.jpg

IMG_6489.jpg

IMG_6443.jpg

IMG_6511.jpg

Sista bilden bara för att visa upp hennes vackra färger. Det blev inget silver på den här inte. ;)
IMG_6484.jpg

Senast ändrad:
Sv: Min flyttklara Vera, Devon Rex.

Skönt det i alla fall, då är det inte så bråttom att ta bort det. Trots små öron är hon ljuvlig!

Underbara vackra katt!:love:
Det är ju bara sååå typiskt att de snyggaste ska ha nåt J**a fel så de inte kan föra sina gener vidare. :mad:

Kan du inte göra om kombinationen och hoppas på det bästa?
Dock tror jag ju aldrig på att du kommer få en sån perfekt tecknad tösabit igen. :(
För hon är helt klart en av de vackraste paddorna jag sett!

Underbara vackra katt!:love:
Det är ju bara sååå typiskt att de snyggaste ska ha nåt J**a fel så de inte kan föra sina gener vidare. :mad:

Kan du inte göra om kombinationen och hoppas på det bästa?
Dock tror jag ju aldrig på att du kommer få en sån perfekt tecknad tösabit igen. :(
För hon är helt klart en av de vackraste paddorna jag sett!

Snyggast var väl att ta i, men fin är hon det tycker jag. :D
Hanen är tyvärr kastrerad, men jag har en hane på g med i princip samma stamtavla.
Dessutom kommer jag att para om mamman till denna tösabit med min egna hane. Där blir det också paddflickor och förshoppningsvis fortsätter Cleopatra att producera perfekta Bicolorer. (Kanske med lite bättre öron nästa gång. :angel:)

Åh, :love: hon är ju verkligen som en liten Devon-lillasyster till min Cornish-padda!

Okej.
Men glöm inte bort att jag ska ha den finaste till mitt katteri. :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka